Powitanie
Powitanie
Ktoś musi zacząć,więć czemu nie ja
Mam na imię Janusz,mam swoją małą kuzienkę w Stoczku Łukowskim,zajmuję się kowalstwem od 20 latek,nie miałem okazji być w Wojciechowie,ale mam nadzieję w tym roku zawitać.Pozdrawiam brać kowalską,której jeszcze nie znam z innego Forum Kowalskiego.

Re: Powitanie
Witaj, na wstępie chciałbym zwrócić Ci uwagę, że jest specjalny dział "Kącik zapoznawczy" do tego rodzaju wiadomości. 

Janusz skoro jesteś tu pierwszy, to ja będę drugi
to będzie po sprawiedliwości wiekowo
Do rzeczy więc, nazywam się Marek , pochodzę z Pułtuska , skończyłem Wojciechowską Alma Mater z wynikiem praktycznym: No może byc, ale niech już się za tą robotę nie bierze
Wiadomości o kowalstwie: zadowalający
Zainteresowanie kowalstwem : przyzwoity
To właściwie wszystko tytułem wstępu
Teraz trzeba będzie rozejrzec się cóż tu można popsuc 

-
Witam, mam na imię Marcin i jestem bardziej teoretykiem niż kowalem, ale lubię zabawy z metalem. "Hobbystycznie"
zajmuję się kowalstwem i prostym złotnictwem. Czekam tu na takiego jednego "świra" zresztą też na Ś
. Wszystkich znajomków zachęcał do zapisania się na forum i myślałem, że to on będzie pierwszy. Jego strata. Pozdrawiam

Tego świra na Ś to przedyskutujemy w Wojciechowie
A administrator chyba może nas teleportowac do innego wątku ?
Czy się mylę ? 

Smiglo7o7 wiem,że kącik zapoznawczy jest właściwym miejscem,ale gdy do niego zajrzałem,nie było jeszcze możliwości nic napisać 

Może jestem złośliwy i się może czepiam ale widzę już kilku użytkowników na powstającym forum a na razie tylko trzy powiedziały coś o sobie
Zawsze fajnie wiedziec z kim się ... , bo później wiadomo kto miał kogo odprowadzic 

Witam wszystkich serdecznie!
Nazywam się Michał, mieszkam w okolicach Bielska- Białej na Śląsku. Kowalstwo fascynuje mnie już od lat szczenięcych; od lat czterech posiadam skromną kuźnię, w której pracuję w wolnych chwilach- z różnym skutkiem.